2019. július 17., szerda

elektromos lakóautó


Amikor felébredtem, kiderült, hogy megint leoldott a Fi relé. Ez nem jó jel és előbb utóbb ennek a hibának a végére kell járjak, mert ebből nagyobb baj is lehet, ha például hosszabb ideig nem vagyunk itt és a hűtőszekrény, no meg a mélyhűtő éppen tele van.

Reggelire csak egy vajas kenyér és egy frissítő pohár tej.

A délelőtt az angol anyagok letöltésével telt.

Áron nagyon hiányzik. Kérdeztem, hogy nincs-e kedve lejönni Dömsödre, de péntekig nincs.

Ebédre megmelegítettem egy nagy adag zöldséges csirkelevest, majd egy jó órácskát pihentem, miközben el is szundítottam.

Délután hosszas keresgélésbe kezdtem egy árban is elérhető Nissan e-NV 200 Camper lakóautó után. Ha találnék olyant, ami megéri, akkor szinte minden megoldás érdekelne (új, használt, bérlés, tesztelés). Az e-NV 300-as Camper csak jövőre jön ki, az nagyobb lesz, de bizonyára drágább is.

Miután tegnap elmaradt az esti locsolás, ma megpróbáltam bepótolni és több vizet kapott a konyhakert.

Vacsorára már csak a hideg sült csirkecombokból maradt és az is a finom Insalata Caprese nélkül, mert az meg már tegnap elfogyott. Maradt mellé a csípős paprika és egy pohár sör.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése