2019. július 12., péntek

Cefre készítés


8-kor arra ébredtem, hogy Manna reklamál, már süt a nap, engedjem ki.
Közben leoldott a Fi relé és emiatt az egész ház áram nélkül maradt. Gyorsan korrigáltam a problémát.

Reggelire készítettem egy pirítóson vajas szalámis kenyeret csípős paprikával és mellé tejeskávét, majd átmentem G. Lacihoz tovább konzultálni pálinkafőzés ügyben.

Amit Zoli bácsi átadott a kerítésen az a lehullott körtékből a többnyire sérültek, löttyedtek és hibásak. Minden esetre elkezdtem a pucolását. Nekem úgy tűnik, hogy ez egy még sziszifuszibb meló, mint a lekvár készítés. Ja, kérem, aki gazdálkodik.

Don’t worry, the time is on my side (nem kell aggódni az idő nekem dolgozik). Október 1. már egyre közelg.

Újabb jó hír B. Gábortól, lehet, hogy Kókát sikerül eladnunk, mert az csak egy nyűg a nyakunkon.

Vacsora gyanánt megettem egy adag zöldséges csirkelevest.

½ 8 tájban kimegyek meglocsolni a konyhakertet, de amint befejezem, rásegít a Jóisten is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése