2019. július 10., szerda

Cefre bödön


Egy gyorsan összecsapott reggeli után az első utam cefre bödön keresőben a Horváth kertbe vezetett, de a G. Laci ajánlotta Tibi csak délután 4-kor lesz ott elérhető.

Gabikának átvittem a majdnem elkallódott fedőt. Éppen ebédelni készültek, úgyhogy nem is maradtam ott.

Elgurultam a Gazda Boltba, de ott 5,5 és 8,5 ezer forint között vannak a bödönök. Végül Kiskunlacházán a Peti boltban tudtam venni egy 60 literest 3600.- ért és délután 4-kor a Tibinél egy 80 literest ugyanennyiért.

Mire hazaértem Budapestre kb. hatkor, már nem sikerült találkoznom Leóval, mert ő 5-kor elindult a tanyára Gabihoz.

Az autót azonnal felakasztottam a Rétköz utcai töltőre. (45 km hatótávval)

A postaládában megtaláltam a homeopátiás szert, amit Norci küldött Bristolból a lábköröm gomba ellen.

Még két adag halászlé volt a lábosban. Áron nem kért. Az egyik adagot betettem a mélyhűtőbe, a másikat megmelegítettem magamnak vacsorára.

Megnéztem a TV híradót, amitől el vagyok tiltva, mert csak felidegesítem magam.

Áront próbáltam rávenni, hogy kezdjen el rendet csinálni a lakásban. Egy-két szennyes ruhával megtöltött zacskó tartalmát be is tette a mosógépbe, de sokkal tovább nem jutott.
Közölte, hogy Ő holnap nem tud jönni velem Dömsödre, de hagyjak neki pénzt kajára.

Az ébresztőt 7:15-re állítottam és lepihentem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése