2019. július 20., szombat

Autó nélkül


Már ½ 5-kor kidobott az ágy.

Lementem, ittam egy pohár szódát és megírtam a blogba az elmúlt két nap történéseit, amiben az a legfontosabb, hogy másfél hónapig nincs autóm. 

Ez egyben biztosít abban, hogy szeptember 1.-ig nem okozhatok semmilyen közlekedési eseményt.
Every cloud has a silver lining. (Minden rosszban van valami jó).

Délelőtt átjött Z. Gábor. A fenti nyomtatónál beszkennelte a kitöltött nyomtatványát és segített alaposan megvizsgálni, hogy mit lehet tenni a fi relé leoldások ellen. Az egyik leghasznosabb javaslata az volt, hogy a 30mA-es érzékenységű egységet ki kellene cseréltetni egy 300 mA-es érzékenységűre.

Hozott egy pendrive-ot, hogy arra vegyek fel neki angol anyagokat és elvitte a 230 V-os töltőt, hogy az majd valahogyan eljut Norcinak.

Később telefonált, hogy 12-re menjek át hozzájuk ebédelni.
Klári nagyon finom tejfölös karfiol levest készített és utána resztelt máj volt főtt krumplival és kovi ubival, majd rádler.

Hazajövet elkezdtem szétmérni a saját készítésű kovászos uborkát. Talán a készítési folyamat legnehezebb része, találni ehhez elég (6 db) üveget, és ami még nehezebb, rávaló üvegfedőket.

Vacsorára megsütöttem 4 kis virslit és azt ettem paradicsommal. paprikával és kenyérrel.








g

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése