2019. július 27., szombat

E-scooter


Még nincs 8 óra, amikor felébredek. Próbálom összerakni az értelmét annak, amit álmodtam, de nem megy. Valamilyen oszlopok betonozásához készítettem elő a vasalásokat. Nagy valószínűséggel a félbehagyott kocsi beálló hozta elő a témát.

Felkelek, mert M. úr a reggeli órákra jelezte, hogy jön értem és együtt megyünk az ATM-hez.

Reggelire megettem a tegnapról maradt rántott cukkinit csípős paprikával és egy tejeskávé.

Jancsi telefonált, hogy a jövő csütörtökön Pisti meg Ő szívesen lejönnének velem Dömsödre.

Szeretném M. úrnak kifizetni a Fi relével kapcsolatos munkadíját. Jött és mindent elrendeztünk.

Onnan a Dobos ABC-be mentem. Vettem kenyeret, mozarellát, sört és unikumot. 1 km-es gyalogút haza.

Délelőtt jól mennek a letöltések.

Ebédre összedobok egy Insalata Caprese Ungharese-t és azt tálalom a mikróban megmelegített rántott csirke szárnyak mellé.

Délután beszéltem Norcival. Nagy fába vágja a fejszéjét. Elindulnak egy 300 km-es útra (Horány – Harkány) 270 km hatótávval, mert Ádámnak ott van koncertje. Próbáltam ellátni jó tanácsokkal, amikkel mérsékelheti a fogyasztást.

Szar ügy, de a Plugshare alkalmazás szerint az M6-oson alig találni töltőpontot.

Leó telefonált, hogy Gazdagréten Áronnal múlatják az időt és jól érzik magukat.

Még a múlt hét közepén a Népligeti Volánbusz pályaudvaron összeismerkedtem egy villanyroller tulajdonossal és a rollerjével. Részletesen kikérdeztem mindenről és kedvet kaptam hozzá.

Pizsu csak rátett egy lapáttal, hogy nekik nagyon tetszik a Xiaomi M 365 típus és rögtön elkezdtem keresgélni a magyar és a kínai piacon. Találtam is 130 - 160.000.- forint között példányokat, majd a Jófogáson egyet 110.000.-ért.

Felvettem a kapcsolatot az eladóval és végül megállapodtam vele 105.000.- Ft-ban. Az üzletet még nem perfektuáltuk, de afelé haladunk.

Az esti locsolás a meteorológia előrejelzése miatt elmaradt és később hallottam is, hogy odakint esik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése