2019. július 8., hétfő

halogatás


Ma úgy tűnik az ügyintézések napja van.

Miután reggelire bekaptam egy főtt kolbászt mustárral, ujjhagymával és cukkínivel, elindultam az ÚjBuda Önkormányzat Okmányirodájába igazoltatni a német az életben létet.

Hazafele bementem a Nissan Centrumba, ahol megkaptam a korábban elvesztett vonószem fedelet.

Onnan felgurultam a XI. kerületi R.örsre, hogy figyelmeztetésre enyhítsék a parkolási bírságomat.

Mire Áron megérdeklődte a Rétköz utcai K&H bank nyitvatartási idejét (8:00- 17:00), kiderült, hogy lejárt a Személyi igazolványa. Gyorsan betűztünk az ÚjBuda Okmányirodába és onnan a K&H-ba, de oda már nem ment be, mert már csak 10 perc volt a zárásig.
 Felhívtam a bankot, azt mondták, aki 5 óra előtt bemegy, azt már nem küldik el, csak azért mert 5 óra lett.
Áron ezt az ügyet negyedik hónapja halogatja.

In my humble opinion the procrastination is the cradle of oblivion. (szerény véleményem szerint a halogatás az elfelejtés bölcsője.)

Hazaérve úgy gondoltam, hogy vacsorára megmelegítem a kirántott csirkemelleket és elkészítem hozzá a Tímea által küldött Caprese salátát.

Áron még leengedte Mannát. Remélem, hogy még ma vissza is hozza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése