2019. június 7., péntek

A tej


Hét órakor ébredtem.

Az első az volt, hogy beengedtem Mannát, mert tegnap késő este már nem volt hajlandó bejönni. 

Először a tálkájához ment, kiette a tartalmát, majd közölte, hogy ki szeretne menni.

Elgurultam a Dabi Vegyesboltba. 1 liter zacskós tej, egy cipó kenyér, egy csípős paprika és hat tojás.
Hazajövet feltettem a tejet a mikróba 15 percre forralni, ami annak rendje és módja szerint összement.

Közben jött Feri bácsi és hozta a sajátkészítésű 18-as T kulcsot. A szerszám fantasztikusan nézett ki. Rögtön ki is próbáltam, hogy tudom-e használni a szalagfűrész szalagjának feszítésére, lazítására. Egyszerűen tökéletes.

A bűnös tejeszacskót visszavittem a Dabi Vegyesboltba, ahol a június 9.-i lejáratú helyett, szó nélkül adtak egy június 12.-i lejáratút. Itthon ugyanúgy betettem a mikróba 15 percre és tökéletesen felforrt.

Megreggeliztem és, hogy ne mérgelődjek az összement tej miatt, elolvastam a neten, hogyan lehet belőle túrót csinálni. nem sokkal később már ruhába csavarva csöpögtette a savóját a kúp alatt.

Délelőtt még nagyon sok angol anyagot sikerült letöltenem. A jól végzett munka után megebédeltem és a maradék csirkelevest szétporcióztam literes befőttes üvegekbe és a hűtőben várják a holnapi hazaszállítást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése