2019. június 16., vasárnap

All that chickenwings


Nagyon korán ébredtem.

Először megírtam a sűrű tegnapi nap történéseit, majd lementem, hogy nézzek valami reggelifélét. 

Arra gondoltam, hogy a legjobb az lenne, ha a hűtőben talált maradékokból megmelegítem a csirke szárnyakat és azt eszem meg görög salátával. Ahhoz már csak egy tejeskávét kellett készítenem.

Áronnak megírtam, hogy akkor Mannával együtt várom őket hétfőn.

Még egy sor a 2,7 %-os inflációról és a nyugdíj emelésről, csak mert csípi a szemem, hogy a narratíva arról szól, hogy "megőrizni a nyugdíjak vásárlóértékét". 

Itt Dömsödön tavaly előtt 410.- forint volt a tejfölös, sajtos, fokhagymás lángos, tavaly már 520.- az áremelés a 2,7 %-nak a tízszerese 27 %. Az idén 780.-, ami a tavalyi árhoz képest 150 %, az emelkedés 2,7 %-nak majdnem a 20-szorosa. A kormánynak miért kell ekkorát hazudnia? A hivatalos előrejelzések szerint jövőre ennél nagyobb lesz az infláció, ezért a kormány 2,8 %-ot tervez emelni a nyugdíjakon.

Angol anyagok letöltése.

Délben bepaníroztam néhány csirke szárnyat és azt sütöttem meg az új sütő alkalmatosságban. Hozzá még mindig görög saláta.

Béla segített elvégezni a Moon Reader beállításait.

Estefelé nagy zuhé volt és a levegő is meglehetősen lehűlt, de legalább nem kellett locsolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése