2019. június 25., kedd

A lakás helyreállítása folytatódik


Már reggel 8-kor megpróbáltam felhívni az ingatlanos ügyvédnőt, de az ügyvédek ilyenkor még az igazak álmát alusszák.

Ellivel megbeszéltem, hogy délután 3-ra kimegyek hozzájuk.

Visszahívott az ügyvédnő és kérte, hogy szerezzem be és küldjem át neki a megvásárolni kívánt telek helyrajzi számát.

Itt járt a közös képviselő és bejelentette, hogy este hatkor jön a biztosítási kárszakértő, holnap reggel pedig jönnek a takarítók, főleg fertőtleníteni.

Ebédre megettem a maradék halászlé utolsó részletét.

A lakás nagyjából ki van takarítva. A biztosító kárszakértője ma itt járt. Katika segített dramatizálni a történteket.
Mindent megbeszéltem vele és úgy döntöttem, hogy a biztosító társaság nagyon szemét viselkedése és a nekem okozott trauma miatt az effektív költségeimen felül lenyúlom őket egy fél Millára. (legfeljebb majd meggyónom) Ennek megfelelően készült a kárszakértői jkv. is.
baromi 
½ 3-kor elindultam Ellihez Pátyra. Ehhez össze kellett szednem minden bátorságomat, mert tudtam, hogy a jobb lábamon a nagyujjam érzékeny.

Elli nagyon kíméletesen állt a dologhoz, de még így is szenvedtem egy kicsit. A végeredmény jó lett.
Hazafele bementem a Nissan Centrumba és ameddig kávéztam, addig az autó töltődött.

Zsoltnak elküldtem az ingatlanos ügyvéd árajánlatát, de a freemail.hu-s email címéről a levél visszapattant. (it was baunced).

Vacsorára rántott csirkemell krumpli salátával, előtte egy unikum, utána egy sör.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése