2019. június 29., szombat

Piac


Mire befejeztem a halaszthatatlan lustulást még beáztattam egy adag tarkababot és kimentem a piacra, de már csak pakolászó árusokat találtam. Még sikerült két paradicsom palántát visszakérni a már elcsomagoltakból, meg vettem egy pohár tejfölt.

Dél lévén már annyira megéheztem, hogy vettem reggelire egy fokhagymás tejfölös sajtos lángost.
Itthon kevertem hozzá egy jéghideg tejeskávét.

Áront felhívtam, hogy a holnap induló sporttáborba ne felejtsen el egy (lehetőleg fehér színű) sapkát is a csomagjába tenni, mert nagy a napszúrás veszély.

Elültettem a két frissen vásárolt paradicsom palántát és kimentem a Dunára úszni. Úgy éreztem, hogy a Duna vize elkezdett melegedni. Ez már azt jelenti, hogy nemsokára élvezhetetlen meleg lesz és elkezd majd poshadni.

Dinszteltem egy fej vöröshagymát és feltettem a tarkababot főni. Karikáztam bele száraz kolbászt és a végén három kanál tejföllel behabartam. Finom ebcsora (kései ebéd, korai vacsora) lett belőle.  

Gabikáékat hívtam, hogy ha van kedvük, jöjjenek át sárgabarackot szedni. Este locs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése