2019. június 28., péntek

Szilva a sláger


Nagy szerencsémre 6-kor megszólalt Áron mobilján az ébresztő.
Azonnal kipattantam az ágyból, ha már Áront azzal ijesztgettem, hogy 7 óra 0 perckor, aki bújt, aki nem, én indulok. legalább mutassak példát, hogy én addigra indulásra kész leszek. 9-re kelleme beérnem az MRi-re.

A kosarak és Manna is bekerül az autóba.

Idáig minden előírásszerűen ment. 7:00 indulunk. 

Akármerre megyünk nagy a dugó. Egy idő után már arról is lemondtam, hogy előbb útba ejtsük Gazdagrétet és felvegyem a beutalót.

Egyenesen II. Henger u. 2/a. van beírva a navigációba.

Áront is kiteszem, ahonnan neki már csak néhány buszmegálló hazáig.

Végül hét perc késéssel értem a helyszínre.

A parkolás sem volt egyszerű, mert egy várakozni tilos tábla szerint a táblától 7 méterre nem szabad várakozni.

Néztem egy másik helyet is, de azután rohantam be.

Késve értem az időpontomra, de a beutaló nélkül nem fogadtak és kaptam egy új időpontot július 11. reggel 8 óra.

Mire kiértem, az autó sehol. Az első gondolatom az volt, hogy rosszul mértem ki a 7 métert és a Közteresek felkapták az autómat.

Rögtön felhívtam a 112-t és bejelentettem az esetet, cifrázva ezzel a 7 méterrel. Azt mondták, azonnal utánanéznek a Közterület Felügyeletnél és egy fél órán belül visszahívnak.

Beültem egy kávéra és hamarabb hívtak vissza, mint fél óra, azzal, hogy rossz hírük van: a Közteresek nem vitték el az autót, az is lehet, hogy az autót ellopták. Azonnal küldenek oda egy járőr autót.

Először csak Mannuskára tudtam gondolni, vajon hol lehet?

Újabb telefonhívás, A járőr autó közölte, hogy a PPZ-012 frsz-ú világoszöld Nissan LEAF nem a bejelentett Henger u. 2/a előtt, hanem a Henger u. 5-7 előtt parkol. A járművet törölték a körözött autók listájáról és a jövőben jobban figyeljek oda.

Úgy látszik, nálam idő előtt beköszöntött a demencia.

Az „új” autómmal elindultunk Gazdagrétre.

Feltettem fertőtleníteni 5 befőttes üveget, Katikától kértem befőző cellofánt és befőző gumit, mert a CBA-ban egyiket se kaptam. 

Kimértem a baracklekvárt, de csak 3 üveg lett és eltettem a paplan alá dunsztolódni, ahogyan nagymamámtól láttam.

Áronnak adtam némi zsebpénzt a táborra és kértem, hogy ne hagyjon rendetlenséget hátra a szobájában. Elbúcsúztam tőle és Mannával indultunk vissza Dömsödre.

A Dobos ABC-ben vettem egy fél kiló szeletelt kenyeret, meg egy nagy üveg folyékony kenyeret.

A bázison a  nehéz napja után előszőr Manna kapott kaját és vizet.     

Ebédre elővettem néhány szem lefagyasztott szilvásgombócot és enyhén sós vízben feltettem főni. Az olajsütőbe bedobtam egy szelet ugyancsak mélyhűtött szilvával töltött, panírozott csirkemellet.

A megfőtt gombocokat megforgattam zsemlemorzsába és egy kicsit olajon megpirítottam.

Unicum, kétfogásos ebéd, sör és indulhattam úszni. A víz pont jó hőmérsékletű volt.

A hosszú út után az autó is kapjon inni, felkötöttem a töltőre.

Napnyugtakor nagy locsolás.






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése