2019. június 18., kedd

Eltűnt a locsoló pisztoly


Megdőlt a lustasági világrekord. 11-kor mentem le reggelizni. A hűtőben tárolt rántott csirke szárnyakból két darabhoz szeltem le a rozskenyérből és hozzá bekanalaztam a maradék görög salátát.

Közben Áron is írt, hogy utaljak, mert az otthoni hűtőből is elfogyott a kaja. Azonnal utaltam húsz pénzt.

Dubó Katinak azt írtam, hogy megtartanám a szerdai külön angolt, ha megszervezné és lejönnének ide Dömsödre. Ő ezt inkább áttette szombatra.

Délelőtt nagy gyomlálásba kezdtem, de közben Adri felhívott, hogy ebben a tűző napsütésben vegyek fel egy fehér sapkát és még így is menjek be a házba.

A nagyméretű youtube állományok mentésével problémáim voltak, de Béla ajánlott egy programot (GOM Player), amivel ezek megoldódtak.

Átvittem a csirke csontokat Pongó barátomnak. Juditék éppen nagy meggyszedésben voltak.

Elgurultam a Dobos ABC-be, Csak egy nagy zacskó mirelit halat és egy dobozos tejet vettem.

Hazajövet a hal egy részéből főztem egy nagy halászlét vacsorára. Finom lett.

Amikor a nap már lemenni készült, kimerészkedtem a kertbe, hogy locsoljak. Úgy látszik, hogy a nyitott kapun betévedt egy hívatlan vendég és elvitte a locsoló pisztolyt. Ezentúl mindig be fogom zárni a kaput is, ha elszaladok valamiért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése