2012. január 15., vasárnap

egy kis németezés

 Szolid reggeli után berámoltuk és deponáltuk Norciék két könyves dobozáz. Később sikerült Áront rávennem, hogy egy kicsit németezzünk. Szikrázó napsütésben átmentünk Gabikáékhoz. Megtárgyaltuk az előző két hetet. Ebédre szerettem volna megsütni a bepácolt lazacot, hozzá készíteni egy kis petrezselymes krumlit, de víz egy csepp se. El van egész Dömsödön zárva a víz. Szerencsére a TESCO-ban vettünk Eszterre gondolva buborékmentes ásványvizet, így minden akadály elhárult a petrezselymes krumpli elől.
A nagy ebéd után csak egy kis pihenőt engedtünk meg magunknak, mert koránszerettünk volna Béláékhoz érkezni. Gyorsan összepakoltunk és indultunk. Útközben megálltunk Katinkáéknál. (Nem is tudom, hogy miért hívjuk így ezt a cukrászdát, amikor Katinkáék anyukájukkal együtt, mát kiköltözött ebből a hzból és ebből a házasságból.) Áron bekapott egy puncsos tortát, én meg egy krémest kávéval. Béláéknak vettünk egy tálca lakodalmast. A kiszolgálónő (szerintem ő az új feleség jelölt) nagyon kedves volt, de azért Áron megjegyezte, hogy mindenkit tegez, csak minket nem.
Béláéknál egy sokkal finomabb kávét kaptam, mint itt a cukrászdában. Áron bensőségesen játszott a kutyákkal. Elhoztuk a számítógépet, de a problémát Bélának sem sikerült megoldania, de abban a gép volt a hibás.
Hazafele egy nagyot kellett fékezni, amitől Áron kezéből kiborult a NINJAGO doboz és az alkatrészek az autó padlóján landoltak. Kiszálláskor Áron nem talált meg mnden alkatrészt és ettől nagyon elkeseredett.
Hazaérve Áron felvitte Eszternek a neki szánt csirkelevest. Eszter ott is tartotta egy kicsit Áront, hogy ottani legoval megvígasztalja a kocsiban elveszett NINJAGO alkatrészért.
Később együtt lejöttek és Eszter hozott a pizza készítményéből. Végül ezt vacsoráztuk.

Elindítottam a nagymosást és két óra akklimatizáló melegítés után beindítottam a számítógépet.
Vacsi után Áron még egy kicsit foglalkozott a némettel, majd ágyba parancsoltam. Kiteregettem és énis eltettem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése