2012. január 16., hétfő

lazactörzs

Reggelire bekaptam a maradék pizzát és indultam a bányába. Nem sokat töltöttem ott, mert most nincs az irodámban számítógép és anélkül béna vagyok.
Elmentem megvenni mégegyszer az inverteres hegesztőtrafót, mert nem szeretném ha az ellopott autónk, ami a mi pechünk, még a Feri bácsit is sújtaná. A TESCO-ban kaptam lazactörzset is. Már ideje volt, mert a mélyhűtött készleteink fogyóban vannak és másoknak is ígértem.
Hazajövet, ebéd után megírtam az angol óra vázlatát.
Eszter csakfél hatra tudott jönni.Magint jó a hangulat, de érzem, hogy csak lassan fog visszatérni a korábi szintre.
Amikor elment mgtisztítottam, feldaraboltam és bepácoltam a lazacot. Hátom porciót kászítettem belőle. Áron egy-egy porciót felvitt Ilinek és Eszternek. Eszter külön lejött megköszönni és jót dumáltunk.
Áron egy pillanatra kisgyereknek érezte magát. Normális lefekvés helyett megágyazott magának a ruhásszekrényben, de alighogy elaludt, észrevettem és beköltöztettem az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése