2012. január 20., péntek

Síruha

Áron csak egy pohár tejet kért, én pedig azt, hogy vigyen magával egy banánt is, de ő inkább a Tamás sütötte diós lepényt részesítette előnybe. Délelőtt egy darabig rendezgettem a sorainkat, majd mindent bepakoltam az autóba, amit Dömsödre szerettünk volna vinni, majd felhívtam Esztert, hogy menjünk el a Decathlonba, neki síruhát nézni. Erre azután csak kora délután került sor. Vele olyan volt vásárolni, ahogy a nők kalapot vásárolnak. Ezer cuccot kell ahhoz felpróbálni, hogy egy felet megvegyen.Találtunk egy klassz sídzsekit, amit azután meg is vett.
Az IKEÁ-ba már csak azért ugrottunk be, hogy ráksalátát vegyünk, de arra már nem volt idő, hogy azt ott meg is együk, mert Áront 1/4 4-re vártam haza.
El is indultunk Dömsödre, de úgy, hogy előbb Norciékat útba ejtettük. Náluk a csomagolás miatt nagy volt a rumli. Ádám segített bepakolni a könyves dobozokat az autóba, de egy kisebb adag még ott maradt.
Norciék még el sem indultak, de már elkezdett nagyon hiányozni.
Dömsödön vacsorára megettük a brassói pörköltöt, amihez főztem egy kis masnis tésztát és ráadásnak a ráksalátát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése