2012. január 23., hétfő

Montenegro

Ha hétfő, akkor bánya. Bent nincsen számítógépem,így csak a telefonon intézhető ügyekkel foglalkoztam. Hármasban megbeszéltük az aktuál politikai történteket és még bent ebédeltem.
Ebéd után benéztem a Baumax-ba, de nem találtam a triplánozáshoz alkalmas műanyag csövet. A TESCO-ban megvettem Norcikám megrendelte dolgokat, de nem vittem el hozzájuk, mert akkor külön kellene menni a sí cuccokért.
Hazajövet bescenneltem neki a szükséges okmányokat és vártam Áront. Jó hírekkel érkezett, de a tornacuccát megint elfelejtette a mosásra hazahozni.
Fél hatra jött Eszter, de ez alkalommal elbliccelte az angolt, mondván, hogy most inkább excel problémákat segítsek neki megoldani, mert bent egy excelben készült leltár programmal kell megküzdenie. Nekem meg mindegy volt,a fontos csak az, hogy vele legyek.
Áron mindent bemutatott és a táskáját is bepakolta, hogy mehessen fel az Ilihez. Ilinél lazábbak a követelmények, ott nem kell rendet tartania, ott nézhet TV-t és kötetlenül leülhet a számítógép elé.Ott nincs kötelesség,csak finom kaja,meg a kényeztetés.
Fél hétkor elindultunk Tamásért és onnan S. Laciékhoz. Ott kedődött a mi kényeztetésünk. A tatár befsteak három tányérra volt porciózva, hogy Laci, Tamás meg én egymással versenyezve, saját ízlésünk szerint keverjük be a tatárbeafsteaket. Mindhárman a saját lovunkat dícsértük. A hölgyek és Zoli pedig a zsűrizés címén csak ették, csak ették és közben iszogattak, amiből nekem, soffőr lévén csak az ásványvíz jutott.
Nagyon finom lett mind a három fajta kenőcs. Utána mindenki kényelembe tette magát és megnéztük a Montenegro című filmet. Nekem többször is kellett pisszegnem, mert folyton beledumáltak.

Montenegro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése