2012. január 8., vasárnap

vasárnap hármasban

Áron már korán felkelt én még lustálkodtam, főleg azért mert kényeztettek. Korán reggeliztünk és indultunk a református templomba. Áront teljesen szokatlan közeg fogadta, de arra gondoltam, hogy ártani nem árthat, ha tisztábban lát és könnyebben igazodik el a társadalomban.

Elővettem a bepácolt lazacot és hozzá közkívánatra petrezselymes krumplit készítettem. Ebéd után sétáltunk egy nagyot és áthoztunk egy kukát Laci bácsiéktól. Az építési törmelék nem akar látványosan fogyni, pedig minden hétvégén elszállítunk egy-egy adagot.

Korán elindultunk haza. Szerettem volna meghívni a kis csapatot egy cukrászdára, de a kedvenc helyünk szabadságolás miatt zárva volt.

Hazafelé is benéztünk a TESCO-ba és annyira bevásároltunk, hogy egyszerre nem is tudtunk mindent felhozni a kocsiból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése