2012. június 18., hétfő

A huzika műszaki vizsgája

Áron már fél hatkor felkelt, felöltözött. Mire én felkeltem, ő már teljes fordulatszámon pörgött, mert ma kezdődik az egyhetes tenisz tábor. Megreggeliztem és Áronnak is szerettem volna valami reggelifélét készíteni, de ő majd magának elkészíti, mondta. Hagymás szalonnás tükörtojáshoz tejeskávét készítettem. Áron savanyított fokhagymát és kockasajtot reggelizett. Több ponton is voltak nézeteltéréseink, de nem olyan nagyok, hogy az megért volna egy vitát. Én a helyében rögtön tenisz cuccba öltöztem volna. Nem, ő inkább a kétszer átöltözős verziót választotta. Naná, hogy Kamel, Csanád és Zéténí, már eleve úgy jöttek. Én azt szerettem volna, ha legalább egy kis félliteres szopókás flakkont megtöltünk hideg buborékos innivalóval, de Áron ellene volt, mondván az ebédnél amúgy is adnak innivalót és csapvíz mindig van. Kamelék 1/2 8-ra időben jöttek, de amikor 10 perccel nyolc előtt Juditot felhívtam, akkor derült ki, hogy ők bizony elaludtak. Mire odamentünk értük, már éppen jöttek le. Én csak annyit szúrtam el, hogy túlspiláztam az egészet, mert nem nyolcra kellett volna menni Tenisz Centrumba, hanem fél tízre. Ott persze az első kérdés az volt, hogy ugye mindenki hozott magával innivalót, mert naponta kb. két liter folyadékot kell elfogyasztani. Egyedül Áronnak nem volt innivalója. Én nem tudom, hogy miért vagyok ilyen puhakezű és miért engedem meg, hogy Áron a fejemre nőjön. Befizettem a négy fiúra a tábort és már mentem is a bányába. A néhány feladat között a legontosabb a huzika műszaki vizsgája volt. Hagytam, hogy N. Feri akassza fel az autójára, hiszem tanulnia kell, hogy majd július végén ne legyenek gondjai. Átvittük a huzikát a műszaki vizsga bázisra és ott derült ki, hogy a papírok közül hiányzik a kötelező biztosítást igazoló szelvény és anélkül pedig nincs vizsga. Gyorsan hazaszaladtam, mert abban bíztam,hogy megtalálom a hiányzó papírokat. Annyit sikerült kiderítenem, hogy tavaly októberben befizettem az ezévi kötelező biztosítást, de az ezt igazoló szelvény nem lett meg. Ekkor felhívtam az Uniqua-t, akik nagyon készségesek voltak és egy néhány percen belül faxon elküldték az igazolást. Az igazolást Feri bevitteés egy fél órán belül már hozhattuk is el a frissen leviszgázott huzikát.
Vacsorára kaliforniai részeg csirkét sütöttem újkrumplival. Emő rittyentett hozzá egy vegyes salátát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése