2012. június 26., kedd

Pettik Janka egy hónapos

Amikor felébredtünk, Áron még nem volt itthon. Csak egy keveset reggeliztünk, főleg inkább kávéztunk. Emő szabadnapos, de nem tudtam elcsalni a Sportmaxba, mert a kiállítással kapcsolatban vannak restanciái.
Megkért, hogy amikor jövök haza a Sportmaxból, akkor vegyek 60-70 deka lapockát és daráltassam is meg. Három dolgot intéztem el egy kalap alatt, mert midegyiket el lehetett inzézni az Eleven Center közelében. Visszavittem az ALDI-ban kb. egy éve vásárolt digitális mérleget, azzal, hogy valószínűleg a gombelem miatt nem működik. Náluk természetes, hogy nem azt vitatják, hogy miért nincs meg a blokk, hanem azon igyekeznek, hogy a vásárló meg legyen elégedve. A Budapest Bankban panaszoltam, hogy az e-mailemre két hete nem válaszol senki. Adtak egy másik e-mail címet, hogy próbáljam meg ugyanazt megírni mégegyszer. Megvettem a 70 deka darált lapockát.
Nagy örömömre megérkezett a 16 GB-s SD kártya. Béla fog abban segíteni, hogyan kell  androidon particionálni és utána mehet a másolás. Az előkészítő munka hosszú időt vett igénybe és a másolást akkor indítottam el, amikor indultam Áronért a Sportmaxba. Áron még megdumált egy nagy jégkrémre, pedig tudtam, hogy akkor nrm fog menni a vacsora. Mire hazaértünk már kész is lett minden a másolásban.
Pettik Janka tegnap volt egy hónapos. Ebből az alkalomból kaptunk Norciéktól egy fotót, amin nagy pofával röhög. Azon nyomban továbbküldtem J. D. Gábornak, hogy őt is tegye fel a családfára.
Emő készített vacsorára egy nagy adag töltöttpaprikát, de Áron, az apja gyengesége miatt nem evett belőle sokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése