2013. február 19., kedd

Az ikrek ma nem jöttek németre

Reggel nagy vitám volt Áronnal, mert a Manna miatt ma úgy néz ki, hogy el fog késni a suliból, bár ő állítja, hogy nem, de két hete mindenhonnan elkésik Átvitte Mannát és az almot Emőkéhez és 7:50-kor nagy nehezen elindult.
Reggeli után én is elindultam a Citi bankba. Lavírozok a bankok között, mert lehet és kell is, de csak minimális sikerrel.
Délben a szokásos nyugger kaja felhozatal. A leves felének neki is estem. Varjú úrnál finomítottam a napelem projekt részleteit.
Délután megelégelve, hogy a kütyü folyton reklamál a 16 GB-s SD kártyán a 10 % alatti tárhelyre vettem, illetve csak megrendeltem a neten egy 32 GB-set, azzal, hogy a 16-osat majd megkapja a Blade.
A régi elavult TV-t mindenki le szokta vinni a nyaralójába.
Áron hiába érkezett haza délután időben, az ikreket hiába vártuk, csak nem jöttek ma német gyakorlásra. Egy fél óra várakozás után felhívtam őket. Olivér mondta: "Ja, elfelejtettünk felhívni, hogy mi rosszúl vagyunk." Áron pótlásnak nézhetett a Youtube-on német nyelven mesefilmet.
Emő csak hat óra körül ért haza. Egy kicsit vacsztunk hárman, azután ő felment készülődni, mert hétkor terveztük, hogy elindulunk a filmklubba. Emőkének csak telefonon adtam át a staféta botot, hogy legyen gondja Áronra és időben fektese le.
Már fél nyolckor odaértünk. Rendeltem egy pizzát és két búzasört. Laciéknak akartunk helyet foglalni, de amikor felhívtam, kiderült, hogy ők Barcelónában vannak Eszter lányuknál.
A film ismét egy Scorsese alkotás volt: The last temptation of Christ. Hosszú és nagyon nehéz film  volt, legalább is engem nagyon megviselt, de eddig ez a Scorsese film tetszett a legjobban. Emő is nehezen bírta a gyűrődést, mert fáradt volt és a vége felé ő be is aludt egy kicsit. A filmnek olyan későn lett vége, hogy akármennyire futottunk, hogy elérjük az utolsó 8-as buszt, az orrunk előtt ment el. Kénytelenek voltunk taxival hazamenni. A sötétben majdnem egy 500-assal akartam fizetni az 5000-es helyett, de azután Emő helyesbített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése