2013. február 9., szombat

Első lépések az új kütyüvel

Valamiért az éjsazaka kellős közepén arra ébredtünk, hogy éhesek vagyunk. Nosza lementem a konyhába és bűnt, bűnre halmozva elkezdtem készíteni valami kaját. Möci egy langyos mézes tejet kért pirítóssal, magamnak pedig megsütöttem egy szelet füstölt tarját, főztem egy lágytojást és azt is pirítóssal ettem. Persze amíg mindez elkészült, addig bekaptam egy fél unicumot. Erről persze reggel Áron előtt mélyen hallgattunk.
Felhívtuk a fodrászt és kaptunk egy időpontot.
Elindultunk a piacra. Volt sok bevásárolni valónk. Nem csak sütni való szalonna, tojás, de füstölt sertésborda és angol szalonna is. Vettünk krumplit, hagymát, sör és unicumot.
Otthon először jól bereggeliztünk, azután  mindenki elfoglata magát. Áronnak a leckéjével kellett foglalkoznia, én rendezgettem a bélyegeimet, Emő készíti az ebédet, de mielőtt elkészül, elgurulunk a fodrászhoz. Nagyon szerény körülmények, semmi csicsa, de szeretünk ide járni. A nő is kedvel minket, mert már 5-6 éve járunk hozzá és amíg dolgozik, addig jókat tud velünk cseverészni. Visszatérve begyújtottam a cserépkályhába, majd leültünk a kései ebédhez. Gabika közben jelentkezett, hogy öt óra körül átjönnének a kütyüvel, hogy segítsek az első lépéseknél az új kütyüvel. Két-három órát foglalkoztunk a dologgal, mikozben unicumoztunk, Áron pedig Feri bácsit próbálta elkápráztatni a kártyatrükkjeivel.
Amikor elmentek, mi még vacsoráztunk egy kicsit, majd Emő bekapcsolta a szaunát. Nagyon finom volt a szauna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése