2013. február 7., csütörtök

megjött az első kütyü

Áron nem hogy egy órával korábban, de még negyed nyolckor is csak nagyon nehezen kelt fel. Bevallom én is mindenféle marhaságot álmodtam, de annyira, hogy össze se tudtam rakni, mint egy puzzle-t. Nehezen, de határozottan kezdtem a napnak. Reggeli után kicsit összepakoltam, megírtam az elmaradt blogjaimat, leszaladtam a gyógyszertárba és megnéztem, miket adott fel Katie a brushup-on. Egy részét meg is csináltam, azután zsuppsz lementem a kajákért.
Kései ebéd és utána már indulhattam is a Brushup-ra. Nagyon jól éreztük magunkat, ami főleg Katienek köszönhető.
Siettem haza, hogy addigra hazaérjek, amikorra Áron megjön a suliból.
Gabika írta SMS-ben, hogy megjött az új kütyüje. Béla meg én remélem, hogy legkésőbb holnap megjön majd a mienk is.
Rövid eligazítás, hogy mit szabad vele tenni és mit nem, de Gabika azt mondta, addig hozzá se nyúlnak, amíg mi nem jövünk le Dömsödre. Bíztattam, hogy Ferike nyugodtan nyissa ki a kütyüt és legalább az egyik akkumulátort kezdje el tülteni, hogy mire mi leérünk, már lehessen vele valamit kezdeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése