2015. július 3., péntek

Áron érkezése a Vándor táborból

Reggel arra ébredtem, hogy a karom fáj, tovább dagad és a vérömleny területe is nő. Nem maradtam az ágyban és további jegeléssel gyógyítottam a karomat.

Készítettem egy szerény reggelit.

Tibcsi írt, hogy mi a teendője, hogyan reagáljon a Dropbox levelére. Megnyugtattam, hogy ezzel kapcsolatban nincs semmi dolga, a részleteket, majd személyesen elmagyarázom.

Elindítottam a mosogatógépet.

Gondoltam, hogy felhívom Lacit, a  fiúk édesapját, hogy pontosan hányra is kell mennünk a fiúinkért a Délibe, de mielőtt erre sort kerítettem volna, Laci hívott és ugyanezt kérdezte.

Miután egyikünk sem emlékezett pontosan az érkezési időre, elhatároztuk, hogy háromra fogunk odamenni.

Miután Áron kérte, hogy a Délibe már menetkészen menjek érte, elkezdtem pakolni.
Emőke Zolival beszélgettek a kapuban és felajánlották, hogy segítenek, de ezt csak a Manna bezsuppolásában vettem igénybe.

Déli pályaudvari parkolást csak a Vérmező oldalán tudtam megoldani, de az elkerülte a figyelmem, hogy ez fizető parkoló.

Olvasva az Érkezési táblán, hogy Áron vonata csak  15:29 fog érkezni, felhívtam Lacit, hogy ráér ½ 4-re érkezni.

Türelmesen vártam, mert az elérhető WiFi hot spottal tudtam egy kicsit Duolingózni.

Csak akkor mentem ki a peronra, amikor már láttam, hogy gördül befele a vonat. 

Végre megláttam Áront. Szerintem ő is úgy nőtt, mint a smaragdfa. Nagyon boldog voltam, hogy egyben megérkezett.

Miközben egyfolytában szuperlatívuszokban mesélt a tíz napról, nagy bűntudattal azt is bevallotta, hogy mivel mégsem vitte a napvédő krémjét, a háta egy kicsit leégett. 

Átvettük a sporttáskáját, amit egy külön autó hozott.

A kellemetlen meglepetés az autó szélvédőjén talált Parkolási büntetés. Legközelebb erre is jobban fogok figyelni, de nem engedtem, hogy ez elrontsa a viszontlátás örömét.

Áron örült annak, hogy már minden be van pakolva és egyenesen indulhatunk Dömsödre.

A TESCO-ban gyorsan bedobáltuk a PET palackokat és az üres sörös dobozokat, üvegeket. Vettünk 3 pár debrecenit, csirke aprólékot, sajtot, Ásványvizet, sört, radler-t és AXE fürdő sampont.

Már a TESCO-ból való indulás után látható volt, hogy, nem érünk oda hatra pedig Tibcsinek azt ígértük. Ezért próbáltuk telefonon elérni, de ez nem sikerült.

Kiskunlacházán még kellett vennünk kovi ubit.

Végül ½ 7-kor landoltunk a bázison és nem sokkal utánunk Tibcsi is megjött.
welcome drink: Unicum

Tibcsi egy csomó kaját hozott, többek között kétféle szalámit is.

Mindenünkkel eldicsekedtünk, amiket Tibcsi a legutóbbi itt jártakor még nem láthatott, legfőképp a smaragdfákkal.
Áron megmutatta Tibcsinek, hogy hol fog aludni.


Késő este még locsolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése