2015. július 12., vasárnap

Mentünk a nem létező buliba

Nem kapkodtuk el a felkelést és a reggelit, de azután lassan kezdtük összeszedni magunkat.
Mannát csak felkeltettük, de már nem engedtük ki.  Nagyon alaposan megvizsgáltuk, hogy minden ingóság (fűnyíró,  kerékpárok) rendben el vannak-e téve.
Még arra is maradt időnk, hogy felhívjam Bélát, hogyan tudunk eljutni Andrásékhoz (Érdre), anélkül, hogy autópályát kelljen igénybe venni. Azt is kérdeztem, hogy ők mikorra tervezik, hogy ott lesznek.

Béla az autópálya matricát javasolta Pest megyére. Útközben hazafelé a Shell kútnál vettünk egy Pest megyei autópálya matricát.

Végül dél környékén tudtunk indulni. Először hazavittük Mannát és kitettük a Gazdagréti  téri ház előtt.

Innen azután már nyugodtan tudtunk indulni  Andrásékhoz. Ott azonban az derült ki, hogy nem a július12. a Gaigne-ék által szervezett nyári buli időpontja. Ez az én hibám volt, de legalább hosszú idő után újra láthattuk Andrást és Vikit.

A váratlan látogatásunkat rövidre fogtuk és indultunk haza.
Otthon arra is maradt időnk, hogy megnézzük, milyen a fejlődése a két hete ültetett smaragdfánknak.

Utána szabad foglalkozás, ami Áronnak azt jelenti, hogy most van Internet elérése, nekem meg a jobb kar pihentetése, jegelése.

Én csak  este hétkor kezdtem a vacsora készítéséhez.

Lazac, és keszeg sült a serpenyőben, amihez farfalle tésztát főztem. Utána  sárgadinnye és fagylalt volt a szerény vacsora.

Manna is kapott valami vacsora félét Kati nénitől, ami nagy szerencse, mert itthon semmilyen macskakaja nincs és vasárnap lévén, még venni se tudunk.

Áron lement Mannáért és lefekvéskor becsukta a szobája ajtaját, hogy biztos legyen benne, Manna végig mellette marad.