2015. július 24., péntek

Megjött a tüzifa

Reggel Gyivi Jani ébresztett a meghozott fával. Kiálltam az autóval, de sajnos, amikor Gyivi Jani beállt, akkor letört néhány nagy levelet a smaragdfáról. Lebillentette az öt mázsa fát.

Nem sokkal később, ahogyan megígérte megjött Levi is.
Nagyon sokat segítettek a fa behordásában. Amíg ők hordták, addig én elgurultam a vegyesboltba (tej, kakaó, sajt). Vettem még Unicumot és sört is. 

Visszatérve készítettem a reggelit.
Reggeli a kúp alatt, de Levi szinte csak a kakaóból kért.

Amíg Áron lerámolta az üres tányérokat, addig a megmaradt fákat Levi hozta az istállóba és én raktam a helyére.

Megbeszéltük a pontosított adriai utazást és mindent leírtam, hogy Levinek miket kell hoznia (személyi, diák igazolvány, TAJ kártya, ruhaneműk, horgászcucc, stb.)

Felhívtam a TIGÁZ-t és egyeztettem egy új időpontot a gázóra cserére.

Sikerült gépidőhöz jutnom és írhattam a blog bejegyzéseket.

Levi nem tartott velünk ebédre, amire Áron spenótot rendelt, de sikerült hozzá sütnöm a fagyasztóládából elővett négy szelet lazacot is. Az igaz, hogy a spenótot elsóztam, de azt leszámítva finom volt.

Ebéd után kimentem a Dunára egyet úszni, közben Áron megtanította Levit backgammon-ozni. Egy darabig játszottak azután megint a számítógép.

Rá tudtam venni őket egy kis testedzésre, ami fekvőtámaszban és felülésben nyilvánult meg.

Utána kimentek a kertbe frizbizni és vacsorára Levi átadta anyukája meghívását palacsintázkodásra. 

Csak Áron ment, én inkább bejegyeztem a Solarbilanz táblázatomba a mai eredményt. Sajnos megint átlépte a termelés az eddig elfogyasztott áram mennyiséget és ez most már késő őszig egyre inkább így lesz, ami azt jelenti, hogy az ELMŰ majd 40%-os áron számolja el a túltermelésünket.


8-kor nagy locsolást rendeztem, majd elkezdtem olvasni a Vonnegut könyvet, amit Gábor kölcsönadott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése