2015. július 6., hétfő

Készülődés Csopakra

Ahogyan azt Tibcsinek előző este megígértem, korán keltem, hogy segítsek neki az indulásában.

Készítettem volna neki szendvicseket is az útra, de azt nem kért, így azután csak egy kávét ivott, ahogyan ő szereti, tej és cukor nélkül.

Nyolc óra után nem sokkal búcsúzott és elhagyott minket. 

Azt mondta, ha nem látszott volna a fején, akkor most szóban is elmondja, nagyon jól érezte magát velünk, az elmúlt pár napban.

Megbeszéltük telefonon S. Ágnessel (Ábel anyukája), hogy akkor Áront kedden fogom feltenni a Déliben a vonatra és majd telefonon megmondom, hogy melyik vonatot sikerült elérni és Ő pedig majd autóval elmegy érte a veszprémi pályaudvarra.

Délelőtt elvittük M. Marikához a farmert, amelyiknek rossz a cipzárja, hogy ha tudja, javítsa meg vagy tegyen bele egy újat.

Később megjelent Levente és elhívta Áront bringázni és focizni.

Amikor Áron hazaérkezett, kértem, hogy kezdjen el minden olyan dolgot összepakolni, amiket szeretne vinni Csopakra.

Befejeztem a nagyüzemi módszerrel leáztatott bélyegek kiteregetését és a préselést.

Nagy, egyórás locsolás.


Este kilenc óra után, még felhívtuk a Nóra nagyit, hogy a holnap reggeli órákban meglátogatnánk és felvinnénk neki az új számítógépét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése