2016. február 11., csütörtök

Áron nem ér időben haza

Reggel hallottam, amikor Áron készítette a tízórait és 7:20-kor elindult.

Még ki se kászálódtam az ágyból már megcsináltam a Duolingó mai napra rendelt 50 XP pontját.
Felkeléskor konstatáltam, hogy Áron Mannát is lekísérte, hadd csavarogjon.

Reggelire egy kis sült szalonna tükörtojással, hogy legyen erőm folytatni a kupi felszámolását. Újabb rendetlenség kupacnak indultam  neki. Bárhonnan érkezem haza, a cucc egy részét mindig  az előszobai cipős szekrény tetejére teszem. Ez egy idő után ez hasonlít egy szeméttelepre. Ma egész délelőttöt betöltő selejtezés történt rajta. Lassan kezd lakás formájú lenni a lakás.

Adri hívott telefonon, akinek elmeséltem a tegnapi fejleményeket. Nagyon azon volt, hogy mielőtt ilyen súlyos lépést teszek, azelőtt menjünk el Áronnal ketten a Bárdos Katihoz, ő biztosan jó tanácsokkal fog ellátni mind a kettőnket.

Imrét felhívtam, hogy szerezzen  egy megfizethető árú akkut Áron Lenóvójába, mert abban már a hatodik évét tapossa az akku és kezdi feladni a szolgálatot.


Áron ½ 3 körül szokott hazaérni és most már elmúlt négy óra és még nem jött meg. Kezdtem ideges lenni. Először csak Olivért hívtam fel, de Ő csak annyit tudott mondani, hogy már hazajövet sem velük jött a buszon.

Nagyit is hívtam, de neki nem mertem mondani, hogy mi a probléma, csak abban bíztam, ha Áron odament volna, akkor Nóra nagyi biztosan mondaná.

Már Emőkét is bevontam az aggódásba.

Végül hat óra között Áron megjelent, azzal, hogy ő bent maradt az iskolában, mert valamit nem értett és azt elmagyaráztatta magának Bori nénivel. Egyáltalán nem vettem jó néven, hogy ezt velem előre nem beszélte meg és még csak nem is üzent, ezért egy kicsit szemre hánytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése