2016. február 20., szombat

Dell akkumuláror

Reggel végre egy kis napsütésre ébredtem.

Reggelire szalonnára ütött tükörtojás volt tejeskávéval.

Zita telefonált, hogy megvan a Dell új akkumulátora és az Office-t is megkaphatom, csak vigyek be egy PEN drive-ot. Helyette egy Seagate külső winchestert vittem és szerencsém volt, hogy a kabátzsebemben éppen volt egy USB – mini USB kábel. Az új akku a Dellhez egy kicsit húzós volt, amiért előbb el kellett mennem az ATM-hez.

Mire visszaértem, Zita már rátette az Office 7-et és az Office 10-et.

A piacon vettem egy doboz tojást és az újonnan megnyílt Cukrászdában két házi krémest magamnak és másik kettőt Áronnak és Emőkének.


Itthon átvittem Béninek a Pista bácsi stégjéről készült fotókat, megnéztem a már majdnem kész melegházát és hívtam, hogy jöjjön át megnézni az új LED-es reflektort. Amikor átjött, bekaptunk egy-egy fél unikumot és az egyik LED reflektort át is vette.

Feltettem főni a köröm pörköltöt, és amíg az lassú lángon főtt, folytattam a bélyegáztatást, megcsináltam egy Duolingót és megírtam a ma történteket.

Manna, közben ki-be járkál.

Az ebéd nagyon finomra sikerült, de a mennyisége meghaladta a képességeimet.

Befejeztem a bélyegáztatást és szikkadás után mindet lepréseltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése