2016. február 1., hétfő

Ma nincs tanítás

Ma nincs az iskolában tanítás. Elvileg addig lustálkodhatnánk, ameddig csak szeretnénk, de azért én már hétkor felkeltem, mert ma még sok a tennivaló és Nóra nagyinak azt ígértük, hogy sok finom kaját viszünk neki és együtt fogunk ebédelni. Ezért azután Áront már nyolc óra körül elkezdtem noszogatni, hogy keljen fel, segítsen nekem, hogy 10 óra körül el tudjunk indulni, mert – útközben még van egy-két dolgunk, és csak akkor van arra esélyünk, hogy 12-kor odaérjünk a nagyihoz.
Ez nem ment könnyen és így egyre valószínűbbé vált, hogy elcsúszunk az időben.

Délelőtt megpróbáltam beszerelni az újonnan vett tolókapu zárat, de a méret eltérések miatt ez nem jött össze, ezért ideiglenesen egy kerékpár lakattal fogjuk bezárni a kaput.

Kivettem a hűtőből a fokhagymás tejbe áztatott csirkemell szeleteket és pikk-pakk bepaníroztam. Alufóliával elválasztva becsomagoltam egy dobozba, miközben Áron telefonon megkérdezte a nagyit, hogy van-e serpenyője és étolaja, mert ha van, akkor nála fogjuk frissen megsütni a csirkemellet..

A csirkelevest Áron nagyon ügyesen nagy tejfölös vödrökbe porciózta.

Végül csak 11 óra után tudtunk elindulni.

Visszavittem a Vasudvarban szombaton vett zárat, aminek az árát szó nélkül visszafizették.

Beugrottunk egy kis üzletbe, ahol vettünk egy doboz gyorsrizst, majonézt és petrezselymet.

A következő – de csak egyperces - megálló a Szigethalmi Gyümölcshalom volt, ahova Áron beszaladt üdítő italért.

Az ENVI-nél teletankoltuk az autót és innen már tűz a nagyihoz.

Útközben Áron elárulta, hogy ő megbeszélt egy közös programot Olivérrel, Bálinttal és Ábellel az Escape House-ban és neki 14:55-re oda kellene érnie a metró Kelenföldi Pályaudvari végállomásához. Ettől még spannoltabb lett a mai program. Csak annyit kértem Árontól, hogy ezt majd Ő közölje a nagyival az ebéd közben, ne nekem kelljen.

Az ebéd nagyon jól sikerült. Először a sok zöldséges csirkeaprólék levessel végeztünk és csak utána jött a rántott csirkemell a rizzsel és a brokkolival. Nagyi csak azt nem értette, hogy a frissen sült rántott csirkemell, hogyan lett ilyen omlós. Elmondtam neki, hogy ez péntek óta fokhagymás tejben pácolódott.

Minden maradékot ott hagytunk a nagyinál és ½ 2-kor elbúcsúztunk. Sietnem kellett, mert Áron még szeretett volna megfürdeni és hajat mosni, mielőtt megy a találkozóra. Nekem csak az volt a feladatom, hogy amíg ő készül, addig én menjek le és vegyem meg a februári közlekedési bérletét.

14:33-kor felszállt a 8-as buszra és én csak reméltem, hogy időben odaér.

Áron este 7 után nagyon feldobva ért haza, de azután Emőke áthívta a félévi bizonyítványával együtt és gondolom, hogy arról egy kicsit elbeszélgettek.

Én még felmentem az Ilihez a skype-on felkínált kocsonyáért és Emőkének is hoztam egy tányérral.

Be is lapátoltam az egyik tányérral, azután lefeküdtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése