2016. február 3., szerda

Új felállás a Brushup-on

Nekem 6:55-kor csörgött az ébresztő, de az Áronét nem hallottam. Véhül 7:11-kor mentem be hozzá, azzal, hogy Áron neked 7:12-kor el kellett volna indulnod. Naná, hogy nem mosott fogat és azt már nem tudtam megállapítani, hogy miket hagyott itthon.

Felkelve megállapítottam, hogy a lakásban olyan nagymérvű a kupleráj, hogy így Katikát még meg sem lehet kérni, hogy a hét végén tolasson be takarítani.

A reggeli után levittem az ÚJ BUDA Polgármesterének írt ajánlott levelet a postára.

Elvégeztem egy-két  Duolingót, megnéztem a levelezésemet, bekukkantottam a Facebook-ba és készülődtem a délutáni Brushupra.

Végre egyszer időben indultam el és így elértem a 14:23-as 8-as buszt és még arra is tudtam figyelni, hogy Manna megkezdje a napi csatangolását.

Közben felhívtam Nóra nagyit, hogy kaptam egy értesítést, miszerint holnap kézbesítik nálam a neki szánt BioLux serpenyőkészletet, de ő mondta, hogy most nem érzi magát olyan jól, hogy lemenjen pénzt kivenni a falból. Mondtam neki, hogy ne aggódjon, majd én kifizetem.

Időben érkeztem a Brushup-ra. Gerry hamar elfelejtette velünk, hogy nincs Katie és Larry. Nagyon profi módon vezette a foglalkozást.

Manna (tanárnő) lemondta a mai olvasói órát, mondván, hogy a pedagógustüntetések ellenére mindenki időben haza tudjon érni.

Hazafele bementem a CBA-ba. Vettem Áronnak a tízóraijához főtt-füstölt tarját, a Mannának (macska) ONE macskakaját és magamnak Unikumot.

Mi a mélyhűtőből elővett székelykáposztát vacsoráztunk, kissé feljavítva piros paprikával és tejföllel.

Megírtam az SPS szerződés lemondó levelét, amit ma email-en küldtem el, holnap pedig ajánlott levélként fogok feladni. 

Elkészítettem a vacsorát és emelt hangon kértem Áront, hogy függessze fel végre az Internetezést.

Az üzenő füzetet ismét elkérve konstatálnom kellett, hogy ma 5-kor szülői értekezleten kellett volna megjelennem. Annyit azonban sikerült elérnem, hogy Áron a személyi adatait végre kitöltötte az üzenő füzetben.


A lefekvés időpontját illetően még mindig nincs közöttünk egyetértés, de egy stratégiai kérdésben megállapodtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése