2016. február 2., kedd

Gyomorrontás

Már hajnaltájt nagyon görcsölt a hasam. Ki is mentem, hogy könnyítsek magamon, de a hasam továbbra is fájdogált. Ezért azután egyáltalán nem voltam meglepve, amikor ½ 8-kor Áron azzal jött át, hogy nem érzi jól magát és nagyon görcsöl a hasa.

Áron nem egy iskolakerülő, lógós típus, ezért azt javasoltam, hogy próbáljon meg kakálni és utána feküdjön vissza, pihenjen, és majd eldöntjük, hogy mi legyen.

Lehet, hogy mind a ketten ugyanattól a kajától rontottuk el a gyomrunkat.

Fel is hívtam a Nóra nagyit, hogy nincsenek-e gyomorpanaszai, de ő nagyon jól volt és így a gyanúm nem igazolódott be.

Áronnak egész nap csak pirítós kenyeret adtam és teát, hátha akkor kitisztul a gyomra.

Dél körül elindultam megvenni a tolókapu zárat, amit a Fehérvári úti Kulcskirálynál sikerült is abszolválnom.

Mire a fiúk délután négyre megjöttek a németre, Áron már teljesen jól lett. A német gyakorlás annak ellenére vidáman telt, hogy a legutóbb feladott szavakat csak 66, 33, és 21 %-ban sikerült megtanulniuk (a sorrend Olivér, Bálint, Áron).

Vacsorára Áront még teljesen nem mentettem fel a diéta alól, így neki csak egy kis petrezselymes főtt krumplit tálaltam.


½ 10-kor Áronnal még vita volt azon, hogy mikor feküdjön le, de mindenképpen kértem, hogy reggel legkésőbb 7:12-kor induljon el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése