2016. február 22., hétfő

Így kezdődik egy hét Budapesten

Amint Áron elhagyta a terepet (Mannát is levitte), elfoglaltam a fürdőszobát és egy tejes generált végeztem magamon. Volt abban még hajmosás és borotválkozás is.

Az erkélyen kinézve láttam, hogy Manna fent van az Emőke ablaka előtti fa tetején. Amikor szólítottam, azonnal lemászott és átjött a mi erkélyünk előtti fára és onnan köszönt be.

Kényelmesen megreggeliztem és a zöld fotelben elhelyezkedve elővettem az Adri féle Lenovo-t, amin már van egy 64 bites Windows 7. Feltelepítettem rá az Office 2010 Professional-t, a free AVG-t és egy Teamviewer 11.-et. Egészen jó kis notebook lett belőle. 1 TB merevlemez és 4 MB RAM.

Elindultam, hogy újabb két gimnáziumot (Veres Pálné, Eötvös József) meglátogatva tisztázzam, hogy Áron mehet-e oda szóbelizni, és ha igen akkor mikor. A Veres Pálné gimnáziumba február 24-én mehet, de az Eötvösbe sajnos nem érte el a behíváshoz szükséges 127,6 pontot, mert Áron összesen 120,5 pontot tudott vinni.

Hazajövet még tettem egy kísérletet és írtam egy szívhez szóló levelet az Eötvös gimnázium Igazgatójának, hogy ha megengedné, hogy az általunk jelentkezésre jelölt E osztályt a D-re cserélhetnék (oda csak 118 a behívási ponthatár), azt nagyon megköszönnénk.

Vacsorára mind a hármunknak nagy gondossággal készítettem egy milánói makarónit. Minden benne volt, ami szem szájnak ingere.

Nem vettem ugyan jó néven, hogy amikor még kellett hozzá 10 dkg gomba, akkor Áron azt mondta, hogy most nem ér rá lemenni érte a CBA-ba és nekem kellett. Nem ért rá, mert az Interneten kellett játszania.

Holnap már élesben megy egy szóbeli és Áron még mindig nem látja be, hogy miután ma az egyik középiskolában 5 % hiányzott a szóbeli behíváshoz, ma inkább a némettel kellene foglalkoznia, mint az Internetes játékokkal, mert ha holnap csak egyetlen szó nem jut az eszébe, az a jövője szempontjából hátrányos lehet.

A vacsora egyszerűen fenséges volt. Emőke nem jött át, mert most nincs egyedül, de kérte, hogy egy adagot vigyünk át neki. Ha nincs egyedül, akkor miért csak egy adagot?

Átküldtem Dávidnak a Street Flipper-t. Nagyon adok a véleményére, kíváncsi vagyok elnyeri-e a tetszését.

Kilenc óra van. Áront határozottan kérem, hogy feküdjön le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése