2017. március 27., hétfő

Az elveszett kulcsok pótlása


Mire felébredtem Áron már rég nem volt itthon.

Reggelire egy szál debreceni mustárral, egy lágy tojás és tejeskávé.

Annyi minden intézni valóm lenne a számítógépemen, de újabban olyan tetű lassú, megérett egy kis hardware-software felújításra.

A pedikűr szalonban foglaltam magamnak holnap reggel nyolcra egy időpontot. Egyszer szembesülniük kell egy lónak a patájával.

Gyöngyivel azt beszéltem meg, hogy kedden felhív, mikor mehetek a könyvekért.

A Generali Ügyfélszolgálatát felhívtam, hogy Áron elveszett lakáskulcsainak pótlása belefér-e  a lakásbiztosítás kockázatvállalásai közé. Minden további nélkül, csak küldjem be a kulcsok vagy zárak számláját.

Katika paprikás krumplit hozott ebédre. Még mindig nem tudom, hogyan fogom neki ezeket az ebédeket meghálálni.

Biztos, ami biztos rámelegítettem és a felét megettem.

Amikor Áron megjött a suliból, mondtam, hogy a másik felét neki hagytam.

A leckéket mellőzve leült könyvet olvasni, majd megfürdött és hajat mosott. Hagyott egy kis pacsát maga után, de azt mondta, az majd felszárad.

Négy óra tájban biztattam, hogy menjünk le a Kulcsmásolóhoz, hogy végre neki is legyen lakáskulcsa.

A számlát egyelőre nem sikerült beszkennelnem a Generali számára, mert az asztali gépen Áron valamilyen vírust hagyott hátra.

Este már megint jóval elmúlt tíz óra, mire elolthattam Áronnál a villanyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése