2017. március 31., péntek

Még mindig az állami támogatás


Áron 7:19-kor köszönt el. Remélem, hogy a szobájában sem hagyott nagy rumlit.

Villanyautó ügyben, mintha felgyorsultak volna az események. Konkoly úr, bár azt mondta, hogy ők nem hibáztak az űrlapok kitöltésében és az E-mobi-nak való átadásában és így az állami támogatás miattuk nem szenvedett késedelmet, de azért, hogy a lelkiismeretét és engem is megnyugtasson, a vételáron belül, a Nissan Gablini részéről egy újabb ajándékkal kedveskedett. (Egy garnitúra téli gumi keréktárcsával, ami amúgy 120.000.- Forintba kerülne.) Ezzel az eredeti 10.900.000.- lista ár végül 7.180.000.-re csökkent.

Katika már reggel ½ 9-kor behozta az ebédet, bablevest medvehagymás pogácsával, mert délelőtt el kell mennie.

Szinte egész délelőtt csak az állami támogatás bürokratikus útvesztőiben bolyongtam. Az e-mobi megkérte a kereskedőt, hogy a saját jól felfogott érdekében legyen a segítségemre. A kereskedő pedig azt mondta, hogy ő ebbe nem szívesen folyik bele, csináljam egyedül, esetleg kérjem meg az e-mobit, hogy segítsen.

Végül sikerült átverekednem magam a buktatókon, kinyomtattam és kitöltöttem a keresett nyilatkozatot, beszkenneltem. Az eredetit ajánlva feladtam postán, a szkennelt változatot pedig az ajánlott feladóvevény és a többi dokumentum szkennelt változatával együtt e-mailben is elküldtem. Most már remélem, hogy simán meg fogom kapni a másfél milliós állami támogatást.

Közben Áron is hazaért a suliból. Felhozta Mannát és elkezdtünk csomagolni és 4 órakor már Mannástól együtt robogtunk a TESCO felé. Ripsz-ropsz elköltöttünk 10.000.- forintot. Az nekünk könnyedén megy. Útba ejtettük a Nissan Gablinit, csak azért, hogy megmondjuk Konkoly úrnak, hogy most már nála pattog a labda.

Még javában sütött a nap amikor begördültünk a kertbe. A kis meggyfa javában virágzik és Áron megmutatta, hogy a smaragdfán is vannak élő rügyek.

Hétkor felkínáltam a fele bablevest, benne egy főtt lecsókolbásszal, de Áron nem csatlakozott, mert vett magának rágcsát és innivaló ragacsot.

Én nyolckor rendeztem egy nagy locsolást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése