2017. március 8., szerda

Füsttenger


Csak félálomban érzékeltem, amikor Áron reggel elindult. Sokáig lustálkodtam, majd le kellett mennem venni kenyeret. A CBA-ban csak ujjhagymát vettem, a pékségben pedig egy vekni szeletelt teljes kiőrlésű kenyeret.

A bőséges reggeli után leültem a számítógép elé. Gmail, Index, Duolingo.

Később átjött Emőke. Megbeszéltünk néhány angol nyelvi kérdést, mert ma lesz angol órája.

Miután Béla legutóbb rosszallását fejezte ki, hogy mi minden van a notebookom asztalán, megpróbáltam egy kicsit ritkítani és azon belül is rendet csinálni.

Végre sikerült pontot tennem a Rédeiné Németországi EU- egészségügyi kártyájának az ügyére. Teljes a siker. A német fél visszavonta az 590 €urós számláját.

Felhívtam Posta urat, hogy miképp halad a Scenic javítása. Azt mondta, hogy még ma este visszaszól, hogy sikerült-e befejezni a turbó beszerelését, de szerinte holnap délben mehetek az autóért..

Áronnal azt beszéltem meg, hogy ma este rántott csirkemell lesz vacsorára petrezselymes krumplival és hozzá majonézes cékla saláta. Azt mondta, hogy akkor ő lemegy, és minden hozzávalót megvesz.

Közben változott a vacsora menüje. mert a majonézes cékla saláta helyett készítettem reszelt cukkinis salátát fokhagymával és kefirrel.

Mindenkinek ízlett a vacsora, de Emőke mondta, hogy legközelebb én fogom végezni az előkészítést és a fűszerezést, de sütni ő fogja a húst, mert az egész folyosó füsttengerben áll. Végül vitt át a maradékokból.

Posta úr jelezte, hogy holnap dél körül mehetek az autóért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése