2017. október 30., hétfő

A palacsinta odaragad

Elkészítettem a reggelit. A serpenyőben egy-egy szelet füstölt tarja és tükörtojás sült. Reggelizés közben egyszer csak megjött az áram. Felcsatlakoztattam a az autót a vezérelt áramú töltőre és az is működött. Most már csak az Internet szolgáltatás akadozott, de mint azt Imre mondta, az azért lehet, mert Dömsödön még nem mindenhol van áram és az Invitel központi elosztójában is csak néha van.

Átmentem Gabikáékhoz és egy kávé mellett meghánytuk vetettük a tegnapi nagy vihart és az áramszünetet. 

Hogy civilizált modern világunkban mennyire ki vagyunk szolgáltatva az elektromos áramnak és mennyire bénák vagyunk, ha nincs.

Közben megjött a bocsánatkérő napsütés is. Ebédre még mindig tartott a lecsóból.
Délután egy kicsit elrámoltam a bélyegező íróasztalomon.
Levente átjött és elhívta Áront focizni.

Estefelé palacsintával akartam kényeztetni Áront, de akárhány serpenyővel próbálkoztam, a palacsinta mindegyikben leragadt. A kudarc annyira bántott. Lehívtam Áront, hogy segítsen, de ő sem járt sikerrel. A palacsintatésztát illetően, szerintem mindent ugyanúgy csináltam, mint eddig száz éve. Talán az egyetlen hiba, amire gyanakodtunk, hogy nem finom fehér lisztet, hanem kenyérlisztet használtam, aminek talán más a sikér tartalma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése