2017. október 12., csütörtök

Youtube másolatok kiírása DVD-re

Reggel kicsit aggódtam, hogy Áron időben fog-e elindulni, mivel ma „0”-ik órája van. Még érdeklődtem nála, miként zajlott a tegnap esti vacsora, mert az unicum miatt úgy kihullott az emlékezetemből, mintha meg se történt volna.

Reggeli után lementem a pedikűröshöz, mert ma reggel 8-ra voltam előjegyezve nála. Tőle már új emberkén jöttem fel.

A délelőttöm azzal telt, hogy mmmEnglish oktató videókat töltöttem le a youtube-ról, amiket majd egy DVD-re írva szeretnék a lánynak adni. 

Tulajdonképpen Áron mutatta meg, hogy ezt hogyan kell a YTD alkalmazással megoldani.

Délben a tegnap délben megmaradt szecsuáni-ból ettem.

Juditnak kinyomtattam az ELMŰ-nek szerkesztett levelet, mert neki nincs nyomtatója.
Amikor Áron hazajött, felajánlottam neki, hogy ha van kedve, akkor jöhet velem Pátyra a Rokkaly Mikihez, de ő inkább a notebookját választotta.

A Mikinél elmondtam, hogy milyen könyvespolcot szeretnék a Dömsödi hálószobába, hogy mire ki kell mindent pakolnunk majd a Maros utcai lakásból, addigra legyen hova tenni a Nóra nagyi könyveit.

Közben Mikivel egy kicsit beszélgettünk és mire tőle elindultam haza, már ugyancsak esteledett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése