2017. október 11., szerda

Restanciák

A reggeli után fokozatosan sikerült egy-egy lépést tennem a restanciáimban.

Először levittem a Renault Scenic-et a szervizbe, mert október 26-án lejárna a műszaki vizsgája. 

Utána elgurultam az FHB Hattyú utcai fiókjába, hogy egy kis befektetést megszüntessek.
Ők átirányítottak a Postához, mondván, hogy ehhez a befektetéshez az FHB csak az informatikai hátteret adta.

Szemben a Mamut II-ben (Postahivatal) végre ezt is sikerült elrendeznem.

Mire hazaértem Áron már itthon volt és én indulhattam is a brushup-ra. Nagyon jó kiscsoportos foglalkozás volt Larryvel. vele  végiglehet az órát  nevetgélni.

Gyöngyivel megbeszéltem, hogy pénteken ½ 10-kor lesz a lakás adás-vétel  előszerződésének az aláírása.

Öt óra után értem haza. Áron nem úgy tesz, ahogyan kértem: először az iskolai feladat, utána egy kis duolingó és csak mindezek után Internet. Addig fogja feszíteni a húrt, míg minden Internetet ki nem kapcsolok.

Elkezdtem készíteni a vacsorát. Úgy gondoltam, hogy sült csirke combok lesznek, főtt sült karfiolok prézlis tejfölös sajtos körettel.


Miután a mi sütőnk beszart, a karfiol sajtos prézlis sütését át kellett passzolnom a lánynak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése