2017. október 6., péntek

Még mindig a hivatal

Hétkor sikerült Áront felkeltenem és utána már én is készülődtem, hogy nem sokkal nyolc óra után már beérjek az Önkormányzat Adó Igazgatási Osztályára a Maros utcai lakás értékbecsléséért.

Gyorsan összedobtam egy reggelit és indultam.

Ott elkérték a Tulajdoni Lapot és anélkül, hogy valaminek is utánanéztek volna, a cím alapján máris mondtak fejből egy körülbelüli négyzetméter árat (570-600 ezer forint). Én kértem, hogy ennél alacsonyabbról szóljon majd a hivatalos értékbecslés, mert ennyiért nem valószínű, hogy el tudjuk adni a lakást és akkor a Gyámhivatal nem fog hozzájárulni az eladáshoz. Az ügyintéző azt mondta, megnézi, hogy mit tehet és egy óra múlva jöhetek a papírokért.

10-kor találkoztam Gyöngyivel a Délinél és együtt mentünk fel az egyik vevő jelölttel tárgyalni.

Utána visszamentem az Önkormányzathoz, ahol végül is 530.000 /nm áron becsülték fel a lakást.

Egy kis tankolás a Nissan Centrumban és már ismét otthon. 

Fülöp Tibor hívott, hogy szeretnék még egyszer megnézni a lakást. Mondtam neki, hogy nálam nincsenek kulcsok, vegye fel a kapcsolatot a Gyöngyivel.

Amikor Áron hazaért, kértem, hogy hozza fel a Mannát és induljunk.

A TESCO-ban rábíztam, hogy úgy vásároljon, hogy neki kell megterveznie a hétvégi ebédeket és a vacsorákat. Én csak a PET palackokat és a sörös dobozokat adtam vissza, a többi Áronra feladata. 

Egy gyors éhségcsillapításra vettem egy tányér túrós csuszát és egy rántott csirke szárnyat.
Sikerült még naplemente előtt leérnünk a bázisra.


Áron még a lefekvése előtt becsalogatta Mannát, mert most már hűvösek az éjszakák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése