2017. október 8., vasárnap

Dió szezon

Csak én keltem fel, hogy készítsem a reggelit, Áron még lustálkodott.

A serpenyőbe, az angolszalonnán és a hagymán kívül gomba is került a sok tojás alá. Sajnos a kenyér úgy fogyott el, hogy senki sem gondoskodott a pótlásáról.

Az idő odakint szomorú és hűvös.
Készülődve a fűtésidényre néhány fát felfűrészeltem, az istállóban pedig, készülve a közelgő fagyra, víztelenítettem a szivattyút.

Meglátogattam Gabikáékat. Újabban Feri is kezd Internetfüggő lenni. Persze, hogy azt mondja, hogy ő csak az új technikai csodák miatt nézi.

Ebédre Áron felszolgálta a tegnap készült csirke melleket a krumplipürével és némi kovászos uborkával, de még így is maradt annyi, hogy vihetünk haza belőle a lánynak.

Én még gyűjtöttem egy adag diót a kertben és az eddig kiszárítottból sokat meg is pucoltam, mivel legkésőbb a következő hétvégére tervezem megsütni a Norcikám szülinapi tortáját.

Igyekeztünk még sötétedés előtt összepakolni és elindulni.

Amikor hazaértünk a Lány még nem volt otthon, ezért mindent, amit hoztunk neki azt az ajtaja elé tettük.


Lefekvés előtt még megnéztem egy Robert de Niro filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése