2017. október 15., vasárnap

Annácskának dió szállítmány

Szokatlanul korán ébredtem. Beengedtem Mannát és mind a ketten reggeliztünk.

Próbáltam telefonon elérni Imrét, hogy átadjam neki az újólag lehozott számítógépet, de úgy látszik, ő nagyon kivette a szabadságát. Jó lett volna, ha elérem, mert az autóban bent van
megint egy asztali számítógép, ami Áron szerint nem működik és azt szívesen kicseréltem volna a már megjavítottal. Ezek szerint ez a következő hétvégére halasztódik.

Délután végre sikerült találkozni Judittal. Megbeszéltük az ELMŰ-s levelet, a bank kiválasztását és segítettem neki a koncert jegy online vásárlásában.

Négy óra magasságában elkezdtem az összepakolást, Mannát is betettem az autóba és indultunk. Azt terveztem, hogy hazafele beadok egy csomag diót Annácskának. Fel is hívtam, hogy nem zavarnék-e egy percre.

Annácska nagyon örült a dió szállítmánynak.
Ha már itt vagyok Szigethalmon, betérek a halsütődébe egy hekkre.  Ennek a halsütődének olyan nagy a látogatottsága, hogy több mint félórát kell várni, amíg sorra kerül a vendég.

Hazaérve Áron büszkén mutatta, hogy csinált egy nagymosást és ki is teregetett.


Emőke nem volt még otthon, ezért a küszöbére tettem a pritaminos túrót és almákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése