2017. október 28., szombat

Térkő fúgázás

Ha szombat, akkor piac. Rá-nézvést kívülről nem látszik, de az autóműszerfala jelzi, hogy a bal első keréken a guminyomás nem elegendő.

A piacon vettünk főtt füstölt tarját, egy doboz tojást és Esztikétől tejet, túrót. Utána elgurultunk a benzinkúthoz és fújtam a bal elsőbe. Rögtön el is tűnt a figyelmeztető jelzés.

A vasudvarban megvettem a 12 darab 5 x 50-es  facsavart, ami majd a 3 faoszlopot rögzíti a tartóban.

Felhívtam Gyivi Janit, hogy szükségem lenne még kétvödörnyi finom szemcsés homokra a térkő fúgázásához. Ma már nem indul útnak, de ha elmegyek érte, elvihetem.

Elindultam Gyivi Jani telepére és vödör híján, vittem magammal a nagy üstöt. Onnan Nyári Imit látogattam meg az otthonról hozott Lenovóval és ha már ott vagyok vettem tőle egy 1 TB-os külső merevlemezt.

El is kezdtem a fúgázást, de ez nem megy gyorsan-



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése