2017. október 2., hétfő

Balhé

Reggelire összeütöttem még egy sült szalonnára tett tükörtojást.

A postaládámban egy „Küldeménye érkezett” című értesítés landolt. A küldemény kellemes meglepetés volt, mert az ELMŰ-ÉMÁSZ utalt vissza egy nagyobb összeget a Dömsödi áram túltermelésünk miatt. A pénz éppen jókor jött, mert a kocsi beálló térkövét valamiből ki kell majd fizetni.
Ennek örömére felmentem Ilihez átvenni a nekem vásárolt pálinkát.


Amikor Áron hazajött és a tanulás helyett mással foglakozott, nagyon összerúgtuk a port. Nekem nem felel meg az iskolai kötelességeihez való hozzáállása és azt javasoltam, hogy ennek tegyünk pontot a végére. Ha nem tudja összeszedni magát annyira, amennyire azt az iskola tőle elvárja, akkor itt fejezze be a tanulmányait. Én be fogok menni az iskolába és elintézem a kiiratkozását. Erre átment Emőkéhez sírva, azzal, hogy én neki rosszat akarok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése