2017. október 27., péntek

Autó csere

Ma se lesz higgadtabb az élet.

Posta úr azzal a hírrel hívott, hogy ma mehetek a Scenicért. Kértem, hogy ha lehet, akkor dél körül mennénk, mert ½ 3 fele már szeretnénk indulni Dömsödre. Azt mondta, hogy akkor ½ 2-re kész lesz az autó. 

Úgy szerveztem a dolgot, hogy a Renault szervizig legurultam a Nissan-nal. Ott leparkoltam és egyúttal megkérdeztem a Dénes urat, hogy délután hány óráig hozhatom az autót. 

Onnan M4, 4-es villamos és H7-tel mentem ki Csepelre, miközben tudtam olvasni. Még arra is maradt időm, hogy egy ATM-nél tankoljak egy kis pénzt.

Elhoztam a Renault Senic-et és ugyanazzal a mozdulattal át is adtam a Dénes úrnak, hogy ott folytathatják a fűtés elektronika javítását, ahol abbahagyták.

Szerencsémre Áron korán hazaérkezett a suliból, én pedig már mindent összekészítettem az induláshoz.


Még egy picit sütött a nap, amikor leérkeztünk a bázisra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése