2017. október 18., szerda

Az autó visszakerül a szervizbe

Délelőtt elmentem az autóért, de alig, hogy hazavittem, már fordulhattam is vissza, mert a klíma nem működött. 

Dénes úr szabadkozott, de azt javasolta, hagyjam ott az autót, megnézik, mi a probléma.

Amikor Áron Hazaért a suliból, az első kérdésem az volt, hogy mi történt a suliban, de mondta, hogy semmi különös.

Délután időben értem a brushup-ra. Jerry megérkezett és átvállalta a csoportot Larry-től, aki egy konferencián volt Berlinben.

Az olvasócsoportot Katie tartotta nekünk. Megkaptuk a múlt héten megrendelt Titanic könyvet és abból olvasgattunk.

A brushup után bevásároltam a vacsorához néhány szelet csirkemellet, egy tejfölt és egy darab sajtot, meg egy zacskó mélyhűtött mexikói zöldség keveréket. Elkészítettem a vacsorát, de Emőkének csak egy tálcán tudtam feltálalni az ajtaja előtt, mert még nem volt otthon.


Áronnal este nem tudtam zöld ágra vergődni, mert se tanulás, se duolingó, csak az Internet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése