2017. október 16., hétfő

Komplikációk az ingatlan eladása körül

Ma fogadási nap van a hivatalokban.

A reggeli után nekilódultam.

A Kiss János utcai kormányhivatalnál kezdtem, de ott csak délután 1 órától működik a Gyámhatóság.

Ettől kezdve ide-oda pattogtam a három hivatal (XII. Önkormányzat Adó Igazgatóság, Gyámhivatal Kiss János alt. u., és a XI Budafoki út 59.) között, míg végre sikerült megszüntetnem az anomáliát és kaptam egy új értékbecslést a Maros utcai lakásra, ami már remélhetően összhangban lesz az adásvételi szerződéssel.

Közben telefonált a Judit varroda, hogy mehetek a két újjávarázsolt farmeremért.

Meglátogattam egy UPC vevőszolgálati irodát a Maros utcai szolgáltatások (telefon, TV, Internet) november 1-től való lemondása végett.

Először is be kellett fizetnem az októberi elmaradt számlát, mert az a bérlő időben nem egyenlítette ki, a lemondással kapcsolatban pedig közölték, hogy ha lemondom, akkor azt 75.000.- forint kötbér terhelné.


Délután találkoztam Tiborral és Petrával a Feneketlen tónál a Hemingway étteremben és beszámoltam nekik a fejleményekről. Próbáltuk összehangolni, hogy kinek mikor lenne jó az ügyvédjükkel találkozni. Én tudok a legkönnyebben alkalmazkodni, de ha szükség van Áron aláírására, akkor jobb lenne, ha azt a késő délutáni órákra tennénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése