2017. október 21., szombat

Elkezdődtek a kocsi beálló munkálatai

Reggel megvártuk, amíg a kőművesek megérkeznek és elkezdik a munkát és csak utána indultunk el a piacra. Vettünk Esztikénél zöldséges túrót Emőkének, Angol szalonnát felszeletelve, kaprot a holnapi tökfőzelékhez.

Utána indultunk a fatelepre érdeklődni a kocsi beálló.oszlopai iránt. A 12 x 12 – es 4 méteres fenyőoszlop darabja 4700.- forint, de ezt külön meg kell rendelni. Most csak 10 x 10 cm –es van.

Hazaérve rögtön elkezdtem készíteni a reggelit. Áron csak akkor hagyta el az Internetet, amikor már minden tálalva volt.

Reggeli után rá tudtam venni ugyan Áront egy kis diószedésre, de az 1/3 kis kosárnyi dió után azt mondta, hogy a hajolgatástól megfájdult a dereka. A kosarat végül én szedtem tele. Gyűjtöttem még néhány szem szép piros almát is.

Gabikáék beugrottak egy unikumra, mert az egyik kütyüjük nem tud felkapaszkodni a netre. Mondtam, hogy majd átmegyek, de az a gyanúm, hogy a kütyüvel (naná, hogy a Samsung és nem a kínai) lehet a hiba.

A kőműveseket kényeztettem kávéval és sörrel, azután átmentem a Gabikáékhoz.

A munkások délután ötkor hagyták abba a munkát és szerintem nagyon jól haladtak. Azt mondták, hogy szerintük holnap be fogják fejezni a beálló térkövezését is.

Levi jött át és elhívta Áront focizni. Örültem, hogy elment, mert legalább addig sem Internetezik.

Amikor visszaérkeztek, Levinek odaadtam a küldeményt Juditnak és a Pongónak, Áronnak pedig készítettem sajtos, tarjás meleg szendvicseket.


Késő este a szokásos küzdelem Áronnal. Azt kértem, hogy 9-10 óra környékén már kapcsolja ki a számítógépet és feküdjön le. Még a három biztosítékot is le kellett kapcsolnom, hogy végre abbahagyja az Internetezést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése