2017. október 5., csütörtök

Ügyintézés a hivatalokban

Szerintem Áron kivételesen időben indult, pedig ma „0”-ik órája is volt.

A szokottnál én is korábban ugrottam ki az ágyból.

Gyors reggeli után elindultam ügyeket intézni.

Az első utam a Budafoki úti Földhivatal volt, ahol egy fél óra alatt meg tudtam szerezni a Maros utcai lakás tulajdoni lapját. 

Onnan átgurultam a XII.. kerületi Önkormányzathoz és a Gyámhivatalhoz. Mind a kettőnél dolgom végezetlenül jártam, mert ügyfélfogadás csak hétfőn, szerdán és pénteken van. Ezeket az ügyeket holnapra kellett halasztanom.

Hazaérve meglátogattam (de már gyalog) a Tűzkő utcai „Jutka” varrodát és megbeszéltem velük, hogy a három szakadt farmerből legalább kettőt javítsanak meg.

Áron ½ 4 körül ért haza. Számon kértem, hogy miként sikerült a korábbi rossz jegyei mellé begyűjteni egy fizika 2-est is.

Telefonált a Maros utcai lakás egyik vevő jelöltje, akinek beszámoltam a mai  hivatali előrehaladásról, de mondtam neki, hogy holnap reggelre tervezem a folytatást.


Délután vásároltam egy kiló csirke szárnyat. Hat körül kezdtem neki a vacsorakészítésnek és 8-kor már a megterített asztalnál ültünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése