2019. november 15., péntek

A pénteki menekülés Dömsödre


Mire felébredtem 7:05 Áron már nem volt sehol. Ez egy új módi. Egyszer majd sikerül megfejtenem, hogy mi van a dolgok háta mögött.

Mivel Alexnek már korábban jeleztem, hogy a hónap közepén fogok utalni a SUNCONTRACTING AG.-nek, ma meg is tettem.

Manna nyugodtan várta, hogy mi fog történni.

Reggelire majdnem ugyanazt készítettem magamnak, mint amit tegnap Áronnak csomagoltam a mai tízórai csomagjába. (tejfölös, fokhagymás krémbe kevert apróra vágott újhagyma kenyérre kenve, rajta pörc.) Utána tejeskávé.

Lassan elkezdtem csomagolni.

Manna nem ellenkezett különösen, amikor beletettem a hordozókájába.

Dél körül indultunk el. Még elfele menet kivettem egy érkezett levelet, de azt már csak majd Dömsödön bontom fel.

Az első megálló Szigethalmon a Spar, ahol felkészültem egy finom krumplileves készítésére (krumpli, tejföl, debreceni), de vettem még két dobozos sört is.

A második megálló Kiskunlacháza. Megálltunk egy pár percre és benéztünk Ági újonnan nyitott „Hurcola” nevű Vegyeskereskedésébe. Vettem egy pár fűszert. Ági először nem akarta kifizettetni, de erről hallani sem akartam.

Utána megálltunk a Gumipont-nál, ahol November 30. ½ 9 időpontot foglaltam le a nyári/téli kerekek cseréjére.

A bázison Manna élvezte, hogy végre szabadlábon van és elindult csavarogni.

Felbontottam a levelet és örömömre a Mobiliti RFID kulcstartója volt benne. Ha hazamegyünk, az lesz az első dolgom, hogy kipróbáljam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése