2019. november 8., péntek

A terrárium szállítása


Reggel, amikor kimentem, láttam, hogy Manna ott pihen Áron ágyában. Örültem, hogy itthon van, legalább délután nem kell keresgélnem.

Áron megint hozott egy 5-öst Tesiből. Lehet, hogy abból akar majd érettségizni? J

Hiába kértem Áront, hogy a suli után igyekezzen haza, ½ 3-ig voltak órái, de még fél négy után se jött meg.

Manna, amint konstatálta, hogy pakolászom elbújt. Emőke szerint azért, mert a legutóbb az autóban kellett végig szobroznia az egész brushup-ot.

Emőke segített levinni az autóba a terráriumot a kaméleonnal.

Négykor elindultam. Hamar lement a nap. Nagyon rossz volt sötétben vezetni. Egy alkalommal el is tévedtem. Amúgy meg folyton villogtak és dudáltak, hogy miért megyek olyan lassan.

A terráriumot a kaméleonnal végül sikerült Szalkszentmártonban a megadott címre eljuttatnom.

Hosszú viszontagságok közepette lejutottam a bázisra. Néha bizony elkelne, hogy a fiamnak, lányomnak legyen jogosítványa.

Emőke és Zoli holnap délutánra tervezik, hogy lejönnek meglátogatni.

Írtam is a lánynak: „Holnap reggel megyek a piacra, de tudnom kellene, hogy mivel készüljek, mit ennétek szívesen.”

A bázison jó meleg fogadott. Feltetten az autót az éjszakai áramú töltőre- Bekaptam egy unikumot, néhány karika kolbászt és lepihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése